Wijzigen of annuleren

Ben je een product vergeten of wil je de bestelde producten toch niet ontvangen?

  • Als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten en onze klantenservice is geopend, dan kunnen we je bestelling nog annuleren of wijzigen. Neem dus direct contact met ons op.
  • Is het pakket al onderweg? Dan kun je het weigeren als de pakketbezorger het komt bezorgen. De pakketbezorger neemt het pakket dan weer mee. Dit is kosteloos.
  • Heb je je bestelling al wel aangenomen? Vul dan het bijgevoegde retourformulier in om je bestelling te kunnen retourneren. Meld de retour ook via de mail aan ons. De kosten voor het retour sturen zijn voor jou.

Retourneren

Je mag binnen de termijn van 14 dagen een bestelling zonder opgaaf van reden, met inachtneming van onze algemene voorwaarden, retourneren.

Klaar voor een leuke shopervaring?

Menu
Chat openen
1
Als wij je ergens mee kunnen helpen, kun je hier met ons appen.

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09:00 – 17:30.