Betaling

De betalingen lopen via 

Mollie is een Nederlandse payment service provider en staat als zeer betrouwbaar bekend. Mollie verwerkt alle online betalingen voor onze webshop. Klanten betalen vanuit de online bankomgeving van hun eigen bank. De veiligheid van de transactie wordt gegarandeerd door de bank van de klant. Wanneer dit gedaan is, bevestigt de bank de betaling direct en wordt de klant teruggestuurd naar onze webshop.

U kunt betalen met deze betaalmethoden

Je hebt geen account nodig voor het plaatsen van een bestelling. Het hebben van een account heeft echter wel voordelen. Je hoeft je persoonlijke gegevens maar één keer in te vullen en je kunt je bestellingen terugzien. Belangrijk om te weten; wij bewaren geen bankgegevens, deze lopen veilig via jouw eigen bank.

Is de betaling door een storing mislukt? Dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Plaats de bestelling opnieuw of neem contact met op ons.

Idify Home & Heart Gifts maakt gebruik van de KOR (kleineondernemingsregeling) van de Belastingdienst. Dat betekent dat Idify vrijgesteld is van BTW. De genoemden prijzen op de website zijn daarom zonder BTW en ook op de factuur zal geen BTW staan.

Verzending

Wij brengen € 4,99 in rekening voor de verzending. Boven de € 35,-  wordt uw bestelling gratis verzonden (wanneer uw aankoopbedrag hoger is dan € 35,-  verschijnt de optie gratis verzenden. Deze moet u zelf nog even aanklikken).

Voor 17:00 besteld, bezorging binnen 1-2 werkdagen.
De verzending loopt via PostNL en DHL (wij leveren alleen in Nederland).

Wanneer je voor 17:00 uur bestelt wordt jouw pakket nog diezelfde dag verzonden. Je kunt je pakket over het algemeen de volgende dag verwachten.

Uiteraard ontvang je van ons een track & trace code om je bestelling te kunnen volgen. Mocht de eerste levering niet lukken kan je online een nieuw afspraak maken of een ander afleverpunt kiezen (met de betreffende verzendservice).

Via de track & trace code kun je je pakket volgen. Mocht je pakket ernstige vertraging oplopen of zelfs zoekraken, neem dan contact met ons op. Wij zorgen voor een passende oplossing.

De artikelen worden goed verpakt verzonden. Jammer genoeg gaat het soms mis bij de verzending.

  • Mocht je pakket er beschadigd uitzien, meldt dat direct bij de bezorger (deze maakt dan een aantekening).
  • Zie je aan de buitenkant dat je bestelling beschadigd is, accepteer de levering dan niet.
  • Kom je er bij het uitpakken achter dat er iets beschadigd is, meldt dit dan direct bij ons. Wij zorgen voor een passende oplossing.

Informatie over het retourneren vind je hier: retourneren.

Klaar voor een leuke shopervaring ?

Chat openen
1
Als wij je ergens mee kunnen helpen, kun je hier met ons appen.

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09:00 – 17:30.